BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 14 augusti 2010

Underbara vänner!

Jag har ju världens bästaste vänner i hela världen. Igår var vi på 30års fest för Sanna fyllde år i onsdags, och det var så jäkla kul. Vi grillade, gjorde tipsrunda och bara hade de så himla trevligt. Mycket skratt självklart:)Det var så himla trevligt med alla människor:) Tacksam över dom fina människor jag har runt mig. Sånna otroliga människor, förstående till tusen, och vi kan tjaffsa med varandra men vi vet ändå att det gör inget liksom, det är vänner det. så har det ju aldrig varit förut. Men nu är man väl lite gamlare och mognare så de e väl inte konstigt då;)

Min lillfis var så duktig igår, sov nästan hela kvällen, åt och somnade om. Mysigt att ligga ute i vagnen med massa filtar runt om sig:)

Märks ju att man blir trött på ett annat vis nu för tiden, orkar ju inte vara på fest hela natten som förut liksom:P Så jag vart himla trött igår faktiskt, sen då jag vet att jag måste upp på natten också. Men vi kom hem iaf halv ett kanske hon var. Sen fick Elai mat så då gick jag och la mig med han. sen låg jag och hjärtat och myste en stund innan vi somnade <3

Puss Puss

0 kommentarer: