BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 8 augusti 2010

Seg dag

Riktigt seg dag idag alltså, lill fisen har varit vaken mesta delen av natten, han har ont i magen:( så imorse tog micke han så jag fick sova, sov ända till kl 1 då han skulle äta:). Himla svårt att få han att rapa tycker ja, alla ger oss en massa tips men de funkar inte:( sen får han hicka om han inte rapar och då blir både jag och han frustrerad. Man kan inyte veta allt som nyblivna föräldrar, men vi försöker med allt tycker ja. Läste nu på någon sida om massage, så jag ska prova de sen efter att han ätit. Mammas lill fis då <3 Men på dagarna sover han jätte bra men det blir på nätterna magont kommer. Ska in till stan imorgon och gå på apoteket och köpa droppar så kanske det blir bättre. Fy vad jag tycker synd om skrutten våran.

Älskling har varit och hämtat pizza så det vart våran middag idag, riktig slapp dag. Micke ligger och badar nu och jags ka ta mig en dusch sen ska vi kolla på film!

Ha en trevlig kväll.



Finaste i hela världen <3

0 kommentarer: