BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 6 augusti 2010

More than words

Heej:) idag är jag hur glad som helst:) Elai har sovit jätte bra inatt, ätit två gånger som vanligt och inte gnölat nånting:) Idag ska vi städa och göra fint här hemma, fan vad jag har blivit lat nu när Elai har kommit. Men nu är det riktigt stökigt här så läre ju fixa upp lite iaf.

Känslorna börjar komma på plats nu och nu kan jag verkligen känna mig "normal" igen. Men nu har jag liksom anpassat mig till det här. Och det är helt underbart:)

Var på möte igår kväll och där var det en person som pratade om sitt barn, att hon skaffade barn med sin kille för att inte bli övergiven. Och då tänkte ja att jag skaffade barn med Micke bara för att jag älskar honom, och vill leva resten av mitt liv med han!

Men tänk vad man kan göra dumma saker då man är i sjukdomen, hon älskar ju självklart sitt barn, men hon skaffade det av helt fel orsak, och jag tror att många gör det också, för att förhållanden ska "bli" bättre. Då är de ju bara synd om barnen tycker jag.


Jag älskar mina fina pojkar så otroligt mycket! Dom betyder mest för mig <3

0 kommentarer: