BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 11 augusti 2010

Du är allt!

Har inte hunnit skriva nu på några dagar. vad har hänt då? jag var på möte i torsdag och det var väl behövt. Lill skrutten var med han också:) Alla tyckte att det bara var mysigt med en nyfödd bebis där, och det vart jag otroligt glad över, att dom inte tyckte det var jobbigt lixom. Han så snäll och go, åt två gånger på en och en halv timme och sen då jag vart lite ledsen så lät han till lite, mys gosen min då <3 Men nu vet jag att det går ju hur bra som helst att ta med han:) och ja behöver verkligen möte ibland!


Sen blir jag så jävla less på vissa människor ibland, som säger att dom ska göra saker men sen händer det ingenting. Jag blir verkligen ledsen över det! Att man kan vara så jävla självupptagen stör mig alltså. Så jag börjar fundera på om vi gjorde rätt val i de vi gjort. Men jag får väl ge de lite mer tid så kanske det blir bättre, jag hoppas verkligen det!


Elai är nu 17 dagar idag:) Tiden går så himla fort, känns som vi åkte hem från BB igår typ. Så stor mitt lilla hjärta har blivit, idag ska vi på Bvc så vi får se hur mycket han har vuxit, himla kul att gå dit tycker ja:)

Sen fyller min underbara vän Sanna 30 år idag, Grattis till dig gumman<3

Sen har ju Helena & Micke får sin lilla prins okcså, Jätte stort grattis till er <3 Nu har Elai en ny kompis också:)

Nu ska jag vara med min lilla fis unge <3

0 kommentarer: