BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 juli 2010

Slemmis

Igår gick slemproppen iaf:) så inom en vecka får jag hoppas att våran Elai är här. Han är så välkommen så:) Gick hem från Helena J igår okcså för jag tänkte att det kanske hjälpte att få igång det lite, men ingenting hände. Så jag tar nya tag idag:) Ska åka och äta frulle med henne nu då så här på morgon kvisten:) Sen får vi se vad jag gör. Varmt och jävligt kvaft är det ute iaf, fy faan.

Längtar efter min bebis nu ja jue.
Nu vill jag ju att värkarna ska komma igång men det kommer göra så jävla ont men de är ju värt de, sen har vi lärt oss att andas på förlädrarutbilningen också så då kan man fokusera på de:)

Puss

2 kommentarer:

Hanna Maria Rask sa...

Det klarar du galant tror ja :) att få ut lillplutten alltså :)

ElaisMamma sa...

Ja det hoppas ja:)