BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 21 juli 2010

Hemma från stan nu, blodtrycket hade sjunkit och det var skönt att höra:)så slipper jag oroa mig lika mycket:)Efter Mvc gick jag till mamma på Iogt och åt sill och potatis, det var nice. Sen åkte vi på öb men det fanns inget där jag vela ha, urplockat som fan, jag som älskar att gå runt och titta på allt där men nu var det tråkigt. Barnmorskan sa att nu är bebisens huvud fast iaf, så de är ju bara bra att han har fixerat sig:)

Har fått hur mycket bristningar som helst nu typ dom senaste två veckorna, jag har varit skit noga med att smörja med barnolja då jag duschar och efter de hudlotion, men de hjälper verkligen inte. Jag trodde faktiskt att de skulle hjälpa men icke, då vet ja de till nästa barn;)


Får se vad jag ska göra resten av dagen då, känner mig lite uttråkad.

0 kommentarer: