BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 11 februari 2011

Sjukling :(

Elai har haft feber i 4 dagar nu :( och hostig och snorig, mammas hjärta <3 Vi har inte gjort nånting bara varit hemma. Vi var på hälso idag men dom kollade bara på han och sa att vi skulle höra av oss om det inte blir bättre! Hoppas att det blir bättre snart så han slipper allt det.

Imorgon ska jag in till stan och träffa min sponsor som jag skaffat mig :) Det behövs verkligen kan ja säga. Hoppas att vi kommer komma bra överens, men det tror ja :) Hon är en av få som jag verkligen skulle kunna tänka mig att ha som sponsor :) Vi ska ta en fika och ja får berätta lite om mig själv och om hur jag har haft det i mitt liv och så :) Elai får vara hemma med pappa under tiden!

Nu ska ja äta lite choklad :D

Ha en bra kväll.

Puss

3 kommentarer:

Sofie sa...

Fin blogg du har :)

Anonym sa...

Hej hej, får jag bara fråga dig hur du kom på namnet Elai? har du en dotter eller en son? (förlåt har inte kollat runt i din blogg)
Jag heter nämligen Helai och det är ett afghanskt namn, på pashto och det betyder "And", det uttalas också "Elai" (man uttalar inte H:et, finns Helai, Hely, Helay osv)
I vilket fall som helst blev bara lite nyfiken hihi.

ElaisMamma sa...

Hej :) Ja såg det faktiskt på en film på kanal 5, och det stavas egentiligen Eli men så att de skulle bli enklare att uttala de flör folk så tog vi dit ett A så Elai :) Jag har en pojke ja :) Jaha vad intressant :) Jag skriver intew på de här bloggen nu utan på "Elaismamma.bloggspot.com" så skriv där om du undrar nånting :) Kul!